wtorek, 11 czerwca 2013

Bohaterowie

Paweł Maj.-17 lat



                               
Cechują go piękne, zielone oczy z których wyziera radość. Wyraz jego twarzy mówi nam, że jest to osoba pogodna i otwarta. Ciemne włosy, zdradza inteligencję i mądrość. Na jego truskawkowych ustach często gości promienny uśmiech. Odznacza się bardzo szybkim sposobem mówienia, czasem wręcz niezrozumiałym. Lecz mimo to, mowa ta jest bardzo przyjemna dla ucha. Jego sylwetka jest raczej przeciętna jak na 17 latka. Ma średni wzrost .
Jeśli chodzi o charakter to jego największą wadą jest to, że jest bardzo roztargniony i uparta, choć czasem właśnie to ostatnie pozwala jemu osiągnąć sukces. Jednak ma również wiele pozytywnych cech: pracowitość, dobroć i życzliwość. Do obowiązków stara się podchodzić jak do przyjemności, dlatego też nie ma z tym problemów.Poza tym, uwielbia realizować swoje cele. I chociaż mogłoby się wydać, że każdą porażkę traktuje jak wielką klęskę, tak nie jest. Ale czasami te drobne niepowodzenia mają na niego wręcz zbawienny wpływ.



http://i.pinger.pl/pgr68/2b7b06be0008e3dc50cc99ef/ch%C5%82opak..jpg
Michał Kowalski-17 lat

Mam najlepszych kumpli, życie moje miła bardzo szybko i bez żadnych rewelacji, jak na razie nie mam dziewczyny,chyba nie jestem gotowy na stały związek,wole wyluzować. Nigdy się nie zakochałem, nie wiem jakie to uczucie, ale wolałem tego nie doświadczać wolę tak jak jest teraz bez żadnych zmian. moim największym "talentem" jak to moja mama mówi jest muzyk, przy niej zmieniam się na kogoś innego, bardzo lubię. Moja mama jest najukochańszą i najważniejszą osobą w moim życiu, bardzo dobrze się z nią dogaduje. Mój ojciec, praktycznie nie ma wiele do gadania jest też tak samo ważny jak moja mama, on mnie nauczył grać na każdym instrumencie jakie mieliśmy tylko w domu. Jestem wysoki, szczupły, mam brązowe włosy niebieskie oczy.Jestem odważny i nic lub nikt tego nie zmieni.


http://4.bp.blogspot.com/-HY25i6qqx9Y/UCesMXs0-II/AAAAAAAAABc/ICKG4GiANyU/s1600/4fc2aa8a86f44.jpg
Agata Raj- 18 lat
Dziewczyna jest wrażliwa na zwierzęta , jej najczęstsze słowa to : ''W prawdziwej przyjaźni nie chodzi o to , by być nie rozłączni... Tylko o to by rozłąka nic nie zmieniła'' . Jest odważną i pracowitą osobą , jej marzenie to zostać projektantką mody , a jak ona mówi ''Ja zawsze spełniam swoje marzenia " Ma krótkie włosy koloru brązowego, a jej oczy są zielono/ciemne. Jest osoba wysportowaną lubi pomagać innym i spełniać swoje marzenia.



http://i.pinger.pl/pgr428/60c4b8da0009c97e519919cd/ladna-dziewczyna-likely-pl-dc057ef1.jpeg
Ania Keys- 17 lat

 Mój chłopak ma na imię Krystian, a najlepsza przyjaciółka Sylwia.Moje życie nie należy do tych najlepszych,ale wiedząc że mam dwie ukochane mi osoby to wieżę że przetrwam każde złe dni. Pewnie zastanawiacie się czemu mówię że nie należy do najlepszych, nienawidzę moich rodziców nigdy ich nie obchodziłam, dla nich najważniejsze były pieniądze i dobra zabawa. Od czterech lat żyje w samotność w moim pokoju, bez żadnego wsparcia ze strony moich podopiecznych. Jak miałam 14 lat odkryłam szokującą rzecz,ale nie mogę powiedzieć za bardzo mnie to bolało nikomu temu nie mówiłam, nawet najbliższym, po prostu wstydziłam się takich rodziców jakich mam. Nadal w to nie wierzyłam że tak się stało,ale jak miałam zaledwie pięć lat było wszystko w normie,ale jak zaczęłam dorastać  wszystko się zmieniło. A najgorsze było to że nie mogłam,nic z tym zrobić chyba, chyba że pożegnam się z tym na zawsze i odejdę daleko by nie czuć takiej wielkiej nienawiści do matki i ojca,ale myślą o Krystianie mówiłam że nie mogę mu tego zrobić. W tym momencie miałam wybierać między śmiercią żeby nie czuć się odrzucona przez nich, czy żyć dalej z nienawiścią do całego świata. Tak zastanawiałam się każdej nocy i każdy mój sen, który się pojawiał trafił w moje serce i nie mogłam wybrać. Ale powiem coś innego o mnie bo za bardzo mówię o tym dobrym, chwileczkę ja nie mam dobrych rzeczy  mam same najgorsze.  Jednak nie jest jedna rzecz która trzyma mnie w pokoju jest to muzyka, zawsze gdy mam doła sięgam po gitarę i śpiewam piosenki które sama napisałam pewnie w jakimś rozdziale napiszę którąś z piosenek. Jestem szczupła, mam długie włosy i ciemno brązowe włosy. moja największa cecha którą w sobie nie lubię jest wrażliwość i zamknięta w sobie.                                                                                                      

Durgo planowi bohaterzy:


   https://lh4.googleusercontent.com/-SOi6bA8Na1w/UahebM8ro7I/AAAAAAAAas4/9-bGy5t9Mfs/w506-h513-o/photo.jpg
 Natalia Swift-  17 lat 

           Dziewczyna ma długie włosy koloru brązowego, a także brązowe oczy. Jest szczupła. Na jej twarzy pojawia się co dziennie uśmiech ale bywają takie dni ze ten uśmiech znika z twarzy. Nigdy się nie poddaje i walczy o swoje! lubi grać w siatkę i  koszykówkę.  Jest fanką Justin Biebera czyli jest Belieber. Pomaga innym nawet gdy ich nie lubi.





http://3.bp.blogspot.com/-t5eceKlJH-k/T9j3OmznDgI/AAAAAAAABdk/YXNXWMF1MF8/s320/tumblr_lqar89CV6b1r230q4o1_500_large.png

Adam Bowski- 18 lat  
Chłopak jest ciemnym blondynem , a jego oczy są koloru czekoladowego. Jest wysokim  chłopakiem, bardzo miłym, nie kłamie kogoś mu bliskiego. Gdy trzeba komuś pomóc nawet osobie którą nie lubi to im pomoże. Lubi grać w kosza i piłkę nożną. Chłopak wie co to znaczy walka, ponieważ walczy on o swoje! Na jego twarzy widnieje co dziennie uśmiech, ale są takie dni ze nie ma humoru i uśmiech znika. Jest lubiany przez swoich kumpli i znajomych. 


 http://i.pinger.pl/pgr369/2cd0e40e0029ddf75014ef72
Damian Swift -2 latka

To synek Natalii i Adama. Ma 2 latka jest brunetem o piwnych oczkach. Chłopczyk jest przez słodki, ale też rozrabia jak każdy maluszek w jego wieku. Jego mama bardzo go kocha i nie zostawi. Natalia została w ciąży dwa dni przed swoim tym jak ojciec Damiana ja zostawił. Dlatego matka Damiana nigdy go nie zostawi i będzie z nim w trudnych sytuacjach


































   











































       







                                                 . 

2 komentarze:

  1. Jest ciekawie ;) Czekam na rozdział :D !!

    OdpowiedzUsuń
  2. [SPAM] http://freifriendtii.blogspot.com/2013/04/rozdzia-1-may-wypadek.html Zaaaajrzyj :)
    Tia i Alexis

    OdpowiedzUsuń